"EDİRNE YÖRESEL" GÜÇLÜ MARKA OLMA  YOLUNDA!

Edirne Valisi Yunus Sezer, Arpaç Köyü’nde gerçekleşen kabak hasadına katılarak, Edirne’nin tarımsal kalkınması ve “Edirne Yöresel” markasının gelişimiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

"EDİRNE YÖRESEL" GÜÇLÜ MARKA OLMA  YOLUNDA!

Edirne Valisi Yunus Sezer, Arpaç Köyü’nde gerçekleşen kabak hasadına katılarak, Edirne’nin tarımsal kalkınması ve “Edirne Yöresel” markasının gelişimiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
11 Eylül 2024 Çarşamba 00:00
"EDİRNE YÖRESEL" GÜÇLÜ MARKA OLMA  YOLUNDA!

Edirne Valisi Yunus Sezer,  Arpaç Köyü’nde düzenlenen kabak hasadına katıldı. Hasat etkinliğinde konuşan Vali Sezer, Edirne’nin tarımsal üretimde büyük adımlar attığını ve "Edirne Yöresel" markası altında Türkiye genelinde tanınan ürünler geliştirdiklerini belirtti. Edirne'nin, marka şehir olma yolunda emin adımlarla ilerlediğini vurgulayan Sezer, “Edirne Yöresel, Türkiye’nin en hızlı büyüyen yöresel markalarından biri. Bu yıl ilk yedi ayda 10 milyona yakın ciro elde ettik” dedi.

Vali Sezer, sözleşmeli çiftçi modeliyle bölgedeki tarımsal üretimi artırmayı hedeflediklerini belirtti. Fasulye, bamya ve yer fıstığı gibi ürünlerde bu modeli başarıyla uyguladıklarını ifade eden Sezer, bu yıl çerezlik kabak ve ayçiçeği ekiminin de sözleşmeli olarak yapılacağını söyledi. Özellikle yer fıstığının Türkiye genelindeki marketlerde büyük ilgi gördüğünü ekleyen Vali Sezer, “Edirne markasıyla büyük perakende marketlerde ürünlerimiz satışa sunuluyor. Amacımız Edirne'yi Türkiye ve dünya genelinde tarım alanında güçlü bir marka haline getirmek” dedi.

Ayrıca, kabak hasadının önümüzdeki yıl daha da genişleyeceğini ve paketleme ile standart çalışmalarının tamamlandığını belirten Sezer, sözleşmeli çiftçilerle yeni ekim alanlarının oluşturulacağını ve Edirne Yöresel adı altında ürünlerin market raflarında yer alacağını açıkladı.

Mert Hamarat

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.