Edirne, Tekirdağ ve Kırklareli’nde 20 bin kilometrekare alan üzerinde, yaklaşık 1,3 milyondan fazla aboneye elektrik dağıtım hizmeti sunan Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), Ramazan Bayramı’nda olası arıza ve kesintilere hızla çözüm üretmek için sahadaki ekip ve araç sayısında artışa gitti.
Ramazan Bayramı için özel mesai düzenlemesine giden TREDAŞ, bayram boyunca 461 arıza bakım ve onarım personeli ile toplam 116 aracı, 7 gün 24 saat esası ile sahada her göreve hazır halde tutacak. Ayrıca Trakya genelinde acil durumlarda kullanılmak üzere 51 jeneratör, 5 mobil trafo, 6 kablo test aracı ve 4 insansız hava aracı (İHA) hazır bulundurulacak. TREDAŞ’ın bütünleşik anlamda sektöründe ilk olma özelliği taşıyan “Operasyon Merkezi” bayramda elektrik şebekeleri uzaktan kontrol ederek sahadaki ekiplerin çalışmaları anlık takip etmeye devam edecek. Böylece herhangi bir arıza ve kesinti durumunda dakikalar gibi kısa bir sürede olaya müdahale edilerek sorunun giderilmesi sağlanacak.
İLETİŞİM KANALLARINA BU BAYRAM WHATSAPP DA DÂHİL OLDU
Bayramda yatırım amaçlı planlı kesintilere ara verecek olan TREDAŞ, arıza durumlarında müşteriler için iletişim kanallarını da güçlendirdi. 186 Çağrı Merkezi, web sitesi, yapay zekâ TREDAŞ Enerjik üzerinden müşterilerinin taleplerini anlık olarak dinleyen şirket bu yıl bu kanallara WhatsApp uygulamasını da dâhil etti. TREDAŞ, Yapay zekâ destekli dijital asistanı TREDAŞ Enerjik ile Facebook ve Instagram gibi sosyal medya platformlarının ardından geçtiğimiz aylarda WhatsApp üzerinden tüketicilere hizmet vermeye başladı. WhatsApp entegrasyonu sayesinde kullanıcılar, bayram tatilinde de 501 186 0 186 telefon numarası üzerinden bildirimde bulunabilecek.
Haber Merkezi