Dinar, turizm ve tanıtım açısından 2018 yılının gayet iyi geçtiğini ifade etti. Ulusal basında yayınlanan programlara katılarak Edirne’yi ve tava ciğeri anlatan Dinar, önümüzdeki yıl turist sayısında daha da artış beklediklerini söyledi.
“BİZİM SEVDAMIZ EDİRNE”
Edirne'yi Tanıtma ve Tava Ciğer Kalite Koruma Derneği Başkanı, Tarihi Ciğerci Bahri Bey’in İşletmecisi Bahri Dinar, “2018 yılı, geçen yıllara göre hem tanıtım hem de turizm açısından bereketli geçti. Şahsım için konuşuyorum; Canlı yayın olsun, ana haber bülteni olsun, 100'ün üzerinde ulusal televizyon programına katıldım. Benim yer almam demek, Edirne'nin yer alması demek. Çünkü ben orada tava ciğer ve Edirne ile yer alıyorum. Şu ana kadar yaptığım hiç bir televizyon programında, sadece Edirne Tava Ciğerini anlatmadım. Bir televizyon programına ya da ana habere çıktığımda, bir şey anlatacaksam öncelikle Edirne'yi anlatıyorum. Ben zaten bunun pazarlığını da, 'Tamam, ben ciğer ile gelirim ama yanında Edirne'yi de getireceğim' diye en başında yapıyorum. Çünkü bizim işimiz Edirne'yi anlatmak, bizim sevdamız Edirne. Madem Edirne sevdalısıyız, öncelik Edirne olacak. Tava ciğeri de tabi ki anlatacağız ama öncelik Edirne.” ifadelerini kullandı.
“2019 DA MEYVELERİNİ ALACAĞIZ”
2018 yılında Edirne’nin 4 günde 1 ulusal basında yer aldığını ifade eden Dinar, “Bu sene yaptığımız tanıtımların 2019 yılında meyvelerini alacağız diye düşünüyorum. 2019’da turist sayısının en az ikiye katlanmasını bekliyoruz. Tanıtımlar var, gazete haberlerimiz var. Ulusal basında Edirne dört günde bir yerini alıyor. Japonya, Amerika’ya kadar televizyon programları çekildi. Onların da geri dönüşümü olacak. Tanıtım açısından çok bereketli bir yıldı. Benim açımdan da zirveye çıktığım bir yıldı. Diğer zamanlarda 20-30 defa çıkıyordum ama bu yıl 150'ye yakın çekim oldu. Dört beş katına çıktı. Şahsım adına çok bereketliydi. Esnaflarımız bu işten önümüzdeki yıl para kazanacak. Edirne kazanır, turist kaynar, biz de bayram yaparız." dedi.
Kerem Filiz